Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Lost Venue

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. Sklep internetowy: Lost Venue, działający pod adresem: https://lostvenue.pl,
    prowadzony jest przez: Daniel Kurgan, z siedzibą w/przy: Józefa
    Wieniawskiego 14A/2, Gdańsk 80-142, działający pod numerem NIP:
    5851502750, REGON: 527022380
  3. Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów
    w sklepie internetowym: Lost Venue, a w szczególności zasady i tryb zawierania
    umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak również tryb
    postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
  4. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest
    regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).
  5. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są
    obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem
    zakupu.
  6. Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu. Sprzedaż
    odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia
    zamówienia.
  7. Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie,
    klikając na stronie internetowej Sklepu: https://lostvenue.pl w hiperlink: „Regulamin
    Sklepu”. Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.
  8. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu: https://lostvenue.pl,
    odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art.
    66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610,
    ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 ustawy z dnia 23
    kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.). Klient
    wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna i dostawy wskazanego Towaru
    za cenę i na warunkach określonych w opisie.
  9. DEFINICJE

2/
Regulamin – niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług
Sklepu przez Klientów.
Konsument – osoba fizyczna zawierająca Umowę za pośrednictwem Sklepu,
niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę
cywilnoprawną za pośrednictwem Sklepu, bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby
charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów
o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dla celów
niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku rozróżnienia wskazanych
dwóch grup podmiotów, Regulamin odnosi się zarówno do Konsumentów, jak też
Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.
Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 13 lat (pod
warunkiem, że uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz
jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne
przyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług świadczonych przez Sklep.
Formularz Zamówienia – Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za
pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie
Towarów do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży m.in.
sposobu dostawy i płatności.
Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary oraz
w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym
ilości nabywanych Produktów.
Sklep – serwis internetowy, należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną:
https://lostvenue.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy
Towary.
Sprzedawca – Daniel Kurgan, z siedzibą w/przy: Józefa Wieniawskiego 14A/2,
Gdańsk 81-142, działający pod numerem NIP: 5851502750, REGON:
527022380, który prowadząc działalności zarobkowe lub zawodowe
proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej.
Towar – rzecz ruchoma, będąca przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem i Klientem,
którego warunki sprzedaży określa Formularz Zamówienia.
Towar z elementami cyfrowymi – towar zawierający treść cyfrową lub usługę
cyfrową lub z nimi połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie.
Produkt – każdy towar lub usługa, w tym nieruchomości, usługi cyfrowe i treści
cyfrowe, a także prawa i obowiązki.

3/
Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe,
wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej
lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich.
Integracja – połączenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z elementami środowiska
cyfrowego Konsumenta i włączenie ich do tych elementów w celu zapewnienia
zgodności z Umową o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
Kompatybilność – współdziałanie treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru
ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do
korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru tego samego rodzaju, bez
konieczności ich przekształcania.
Funkcjonalność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia
swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.
Interoperacyjność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do
współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż
te zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru
tego samego rodzaju.
Internetowa platforma handlowa – usługa korzystająca z oprogramowania, w tym
ze strony internetowej, z części strony internetowej lub aplikacji, obsługiwanego
przez przedsiębiorcę lub w jego imieniu, w ramach której umożliwia się
Konsumentom zawieranie z innymi przedsiębiorcami umów na odległość lub osobom
fizycznym, niebędącym przedsiębiorcami zawieranie umów na odległość z innymi
osobami fizycznymi, niebędącymi przedsiębiorcami.
Dostawca internetowej platformy handlowej – przedsiębiorca, który obsługuje
internetową platformę handlową, dostarcza podmiotom internetową platformę
handlową lub umożliwia korzystanie z tej platformy.
Umowa – umowa sprzedaży Towarów na odległość, zawarta przez Klienta za
pośrednictwem Sklepu, zwykle przez Formularz Zamówień.

  1. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
  2. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem
    i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
  3. Główne parametry, decydujące o plasowaniu ofert, przedstawionych
    Konsumentowi w wyniku wyszukiwania, przedstawiane również w bezpośrednim
    powiązaniu z daną ofertą, w widoczny sposób, są następujące:
    Aby uporządkować kolejność wyświetlania się produktów sklep używa
    następujących narzędzi : nadanie atrybutów typu: nowości, popularne, nowa
    kolekcja, kolekcja “X”.

4/

  1. Sklep oznacza oferty sponsorowane oraz płatne reklamy. Informacje te są
    przedstawiane w bezpośrednim powiązaniu z danym wynikiem wyszukiwania,
    w widoczny sposób, który wyróżnia się z ogólnego interfejsu.
  2. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany
    jest zapłacić, zawierającą należny podatek (cena brutto). Koszt dostawy nie jest
    wliczony w cenę, gdyż zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostawy
    Produktu.
  3. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza
    uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje
    Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie
    Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody
    Konsumenta.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen, znajdujących się w Sklepie,
    wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania
    akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi
    przepisami prawa.
  5. W razie wprowadzenia promocji, Sklep informuje Klientów o najniższej cenie
    Produktu z ostatnich 30 dni. Jeśli Produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni, cena
    przed promocją to najniższa cena od momentu wprowadzenia Produktu do Sklepu.
    Informacje te są przedstawiane obok ceny promocyjnej Produktu.
  6. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza
    Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: https://lostvenue.pl lub e-mailowo
    na adres: contact@lostvenue.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  7. Zamówienie Produktu realizuje się poprzez wybranie Towaru, którymi Klient jest
    zainteresowany, kliknięcie przycisku “DODAJ DO KOSZYKA”, znajdującego się przy
    opisie Produktu, a następnie, z poziomu “KOSZYK”, znajdującego się w zakładce
    Sklepu, wypełnienie Formularza Zamówienia, w tym wyboru formy dostawy i zapłaty
    bądź wyboru opcji zapłaty przy odbiorze, jeśli takowa jest dostępna dla wybranego
    Produktu, a następnie kliknięcie potwierdzenia zakupu.
  8. Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta powinni zaznaczyć, już w chwili
    składania zamówienia Produktów, że zakup nie ma dla nich charakteru zawodowego.
  9. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na
    swój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia.
  10. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się
    proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
    a) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze – rozpoczyna się
    maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez
    Sprzedawcę.
    b) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym –
    rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie
    bankowym Sklepu.

5/

  1. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni
    robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od: 9:00, do: 16:00. Zamówienia
    złożone w dni robocze po godz. 16:00, w soboty, niedziele lub święta, będą
    rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  2. Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest
    rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego
    otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  3. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta
    zostanie również wystawiona i wysłana Klientowi faktura VAT (art. 106b ust. 3 ustawy
    z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1570,
    ze zm.).
  4. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
    a) E-mail – contact@lostvenue.pl
    b) Telefon – 531 566 601
    c) Adres korespondencyjny – Józefa Wieniawskiego 14A/2,
    Gdańsk 80-142
    d) Adres w celu realizacji odstąpienia od Umowy: Józefa Wieniawskiego
    14A/2, Gdańsk 80-142
  5. Sprzedawca nie weryfikuje autentyczności recenzji Klientów na temat
    zakupionych w Sklepie Produktów.
  6. DOSTAWA I KOSZTY TRANSPORTU
  7. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem:
    paczkomatu
    kuriera
  8. Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze.
    Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą zrealizowane najbliższego
    dnia roboczego.
  9. Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle: 3 dni robocze. Na czas
    oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia, a więc skompletowanie
    Produktów do zamówienia oraz przewidywany czas dostawy, który wynosi od 24
    godzin, w przypadku Polski.
  10. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
  11. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego
    obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania

6/
zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku uszkodzenia przesyłki
Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch
jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.

  1. REALIZACJA PŁATNOŚCI
  2. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:
    1) za pobraniem – przy odbiorze przesyłki;
    2) przelewem;
    3) płatność online za pośrednictwem Stripe oraz Przelewy24
  3. Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem banków
    lub innych dostępnych serwisów określają właściwe regulaminy odpowiednich
    banków i serwisów.
  4. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia
    opłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu (5) dni roboczych, od daty
    złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca
    i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko
    numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty,
    przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu: contact@lostvenue.pl
    (e-mail), 531 566 601 (tel), Józefa Wieniawskiego 14A/2, Gdańsk 80-142 (adres).
  5. REKLAMACJA
  6. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Produktu z Umową.
    Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności Towaru na Konsumenta,
    w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będące
    Towarem, nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
    Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.), dotyczących rękojmi za wady.
  7. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Produktu, który
    to brak istnieje w chwili jego dostarczenia i jest ujawniony w ciągu dwóch (2) lat od tej
    chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez
    Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby, działające w ich imieniu, jest
    dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową, który ujawnił się
    przed upływem dwóch (2) lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego
    dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie
    można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu
    z Umową.
  8. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać jego naprawy
    lub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy,

7/
lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli
doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową, w sposób wybrany przez
Konsumenta, jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla
Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych
kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności
z Umową.

  1. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili,
    w której Konsument poinformował go o braku zgodności z Umową, i bez
    nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz
    cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym
    w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi
    Sprzedawca. W tym celu Konsument udostępni Sprzedawcy Produkt, podlegający
    naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt.
    Jeżeli Produkt został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Produktu
    z Umową, Sprzedawca demontuje Produkt oraz montuje go ponownie, po dokonaniu
    naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
  2. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie
    o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową;
    b) Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową;
    c) brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca
    próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową;
    d) brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie
    ceny albo odstąpienie od Umowy, bez uprzedniego żądania jego naprawy albo
    wymiany;
    e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie
    doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez
    nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  3. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy,
    w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową pozostaje do wartości produktu
    zgodnego z Umową. Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek
    skorzystania z prawa obniżenia ceny, niezwłocznie, nie później niż w terminie
    czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
  4. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktu
    z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową
    jest istotny.
  5. W razie odstąpienia od Umowy Konsument niezwłocznie zwraca Produkt
    Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie,
    nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania Produktu
    lub dowodu jego odesłania, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakim
    posłużył się Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób
    zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8/

  1. Reklamacje dotyczące Produktów, mogą być zgłaszane:
    a) na piśmie, na adres siedziby Sprzedawcy: Józefa Wieniawskiego 14A/2,
    Gdańsk 80-142;
    b) pocztą elektroniczną, na adres e-mail: contact@lostvenue.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać:
    a) dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny,
    adres e-mail i numer telefonu kontaktowego);
    b) wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania;
    c) numer Zamówienia, widniejący w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;
    d) oryginał lub kopia dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury) może ułatwić
    złożenie reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.
  3. Powyższe przepisy nie wyłączają możliwości udzielenia przez Sprzedawcę
    gwarancji na zakupione Produkty, co przewiduje osobny regulamin gwarancyjny.
  4. PRAWO ODSTĄPIENIA
  5. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020
    r. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od Umowy dotyczącej Produktów,
    zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na
    piśmie, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia
    odebrania Towaru przez Konsumenta). Termin ten uważa się za zachowany, jeśli
    Konsument wyśle oświadczenia, przed jego upływem.
  6. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie
    o odstąpieniu od Umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego
    Regulaminu.
  7. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy wysłać na adres: Józefa
    Wieniawskiego 14A/2, Gdańsk 80-142.
  8. Konsument zwróci Sprzedawcy Towar w terminie czternastu (14) dni od dnia,
    w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru
    przed jego upływem.
  9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  10. Zwrotu Towaru należy dokonać na adres Sprzedawcy: Józefa
    Wieniawskiego 14A/2, Gdańsk 80-142.
  11. Sprzedawca, w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczenia
    o odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego
    płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do

9/
chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu
jego odesłania.

  1. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy sposób
    dostarczenia, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do
    zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  2. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu
    zapłaty, jakiego użył Konsument.
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące
    wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do
    stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  4. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi
    w odniesieniu do Umowy:
    a) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany,
    wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego
    zindywidualizowanych potrzeb;
    b) w której przedmiotem świadczenia jest Towar, ulegający szybkiemu zepsuciu
    lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    c) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została
    uzgodniona przy zawarciu Umowy, a których dostarczenie może nastąpić
    dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad
    którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
    d) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany
    w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można
    zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli
    opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    e) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu,
    ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
    towarami;
    f) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
    programy komputerowe, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
    opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    g) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy
    o prenumeratę;
    h) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
    którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem
    terminu do odstąpienia od Umowy;
    i) o dostarczanie Towarów z elementami cyfrowymi, usług cyfrowych lub treści
    cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest
    zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za

10/
wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę
utraci prawo do odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości,
a Sprzedawca przekazał mu potwierdzenie;
j) zawartej w drodze aukcji publicznej;
k) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług
związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi
lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
l) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał
w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy
dodatkowo inne usługi, niż te, których wykonania Konsument żądał,
lub dostarcza towary inne, niż części zamienne, niezbędne do wykonania
naprawy lub konserwacji – prawo odstąpienia od Umowy przysługuje
Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych Usług lub Towarów;
m) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny,
w przypadku, w którym Konsument wyraźnie zażądął od Sprzedawcy, aby
przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni
wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.

  1. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość przysługuje Konsumentom
    oraz Przedsiębiorcom na prawach Konsumenta.
  2. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
  3. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez
    Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    ● Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat
    Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację.
    Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się
    pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
    ● Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego,
    działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego
    należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co
    do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest
    pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
    ● Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
    ● Internetowej platformy ODR, dostępnej pod adresem:
    http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  4. Niniejszy rozdział zatytułowany „Pozasądowe rozwiązywanie sporów” nie znajduje
    zastosowania wobec Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.

11/

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  2. Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez
    niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez Sprzedawcę,
    który jest jednocześnie administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7
    Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
    2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
    dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.Urz.UE L 119, 4
    maja 2016, str. 1–88.
  3. Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas
    korzystania ze Sklepu, jest Sprzedawca.
  4. Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywane
    podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy.
  5. Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
    danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
    danych), Dz.Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1–88 ma prawo dostępu do swoich
    danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca
    zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na
    przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
  7. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności
    zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.
  8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  9. Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania Umowy sprzedaży
    Produktów, znajdujących się na stronie Sklepu.
  10. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.
  11. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie
    internetowej Sklepu: https://lostvenue.pl, w zakładce: „Regulamin Sklepu”.
  12. Aby móc korzystać z Usług Sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzeń
    pozwalających na dostęp do internetu oraz przeglądarki internetowej, umożliwiającej
    wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail, umożliwiającego
    przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.
  13. Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronie
    Sklepu treści bezprawnych.

12/

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie
    przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  2. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, będącego
    Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących
    przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami
    Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi
    konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają przepisy prawa.
  3. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Konsumenta, niż postanowienia
    ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.
    287, ze zm.) są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.
  4. W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało
    stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w pozostałej
    części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne
    lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje
    zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk
    w Regulaminie.

Załącznik 1: Formularz odstąpienia od zawartej Umowy przez Konsumenta oraz
Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta

Miasto/Wieś: , dnia: ___ r.

Konsument/Przedsiębiorca na prawach Konsumenta:
Imię i nazwisko: ____
Adres: ____
E-mail: ____
Tel: ____

Przedsiębiorca:
Nazwa: Lost Venue
Adres: Józefa Wieniawskiego 14A/2, Gdańsk 80-142

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA LUB

PRZEDSIĘBIORCĘ NA PRAWACH KONSUMENTA

13/
Niniejszym, działając na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), w brzmieniu:

Art. 27 ustawy o prawach konsumenta
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem
przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania
przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33,
art. 34 ust. 2 i art. 35.

informuję o odstąpieniu od umowy, zawartej dnia ___ r., polegającej
na:









W związku z powyższym, uprzejmie proszę o zwrot następującej kwoty pieniężnej,
wynikającej z odstąpienia od umowy: ___ zł (słownie:
_________________________________), którą należy przelać na
następujący numer rachunku bankowego: _____________.

Pouczenie:

Konsument, jak również Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, ma prawo odstąpić
od Umowy w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, a w przypadku
Umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego
pobytu Konsumenta albo wycieczki – w terminie 30 dni. Termin do odstąpienia od
Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy lub w którym Konsument
wszedł w posiadanie rzeczy/partii rzeczy lub części lub w którym osoba trzecia, inna
niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy/partii
lub części, a w przypadku Umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty w miejscu

14/
zamieszkania lub zwykłego pobytu Konsumenta albo wycieczki – po upływie 30 dni
od dnia wejścia w posiadanie tej rzeczy/partii rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument musi poinformować
Sprzedawcę, tj. Lost Venue, pod adresem: Józefa Wieniawskiego 14A/2,
Gdańsk 80-142, na adres e-mail: contact@lostvenue.pl, o swojej decyzji
o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysłanego pocztą
tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Konsument może skorzystać ze wzoru
formularza odstąpienia od Umowy, dołączonego do niniejszego Regulaminu, co nie
jest obowiązkowe. Termin uważa się za zachowany, gdy Konsument wysłał
informację, dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy,
przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Konsument powinien odesłać
lub przekazać Produkt Sprzedawcy, na adres: Józefa Wieniawskiego 14A/2,
Gdańsk 80-142, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni
od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin ten
uważa się za zachowany, jeżeli Konsument odesłał Sprzedawcy Produkt, przed
upływem terminu 14 dni.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie
otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z
wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Konsumenta
sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy i zwykły sposób dostarczenia, oferowany
przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od
dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o chęci skorzystania z prawa
odstąpienia od Umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do
czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia przez Konsumenta dowodu
jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu tego samego sposobu płatności,
który został użyty przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument
wyraźnie wyraził zgodę na inne rozwiązanie – w każdym przypadku Konsument nie
poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Z wyrazami szacunku


(własnoręczny podpis Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta)